Privacybeleid

De Kunstvereniging, gevestigd in Purmerend, is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in deze privacyverklaring.

Contactgegevens:

De Kunstvereniging verwerkt jouw persoonsgegevens omdat je deze gegevens zelf aan ons hebt verstrekt.

Hieronder vind je een overzicht van de persoonsgegevens die wij verwerken:

• voor- en achternaam (voor zover je die zelf aan ons hebt verstrekt)
  • e-mailadres

De Kunstvereniging verwerkt jouw persoonsgegevens voor de volgende doelen:

• verzenden van onze nieuwsbrief en uitnodigingen,
  • om je te kunnen e-mailen indien dit nodig is om onze dienstverlening uit te kunnen voeren.

De Kunstvereniging bewaart je persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor je gegevens worden verzameld. Wij hanteren de volgende bewaartermijnen voor de volgende (categorieën) van persoonsgegevens:

• Voornaam, naam (voorzover je die aan ons hebt verstrekt) en e-mailadres bewaren we tot jij aangeeft onze nieuwsbrief of uitnodigingen niet meer te willen ontvangen. De gegevens worden ook gewist als De Kunstvereniging geen nieuwsbrieven of uitnodigingen meer verstuurt of ophoudt te bestaan.

De Kunstvereniging verstrekt jouw gegevens niet aan derden.

De Kunstvereniging gebruikt alleen technische en functionele cookies. En analytische cookies die geen inbreuk maken op je privacy. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen op jouw computer, tablet of smartphone. De cookies die wij gebruiken zijn noodzakelijk voor de technische werking van de website en jouw gebruiksgemak. Ze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld jouw voorkeursinstellingen. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren. Je kunt je afmelden voor cookies door je internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kun je ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van je browser verwijderen.

Je hebt het recht om je persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Daarnaast heb je het recht om je eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van jouw persoonsgegevens door De Kunstvereniging en heb je het recht op gegevensoverdraagbaarheid. Dat betekent dat je bij ons een verzoek kunt indienen om de persoonsgegevens die wij van jou hebben in een computerbestand naar jou of een andere, door jou genoemde organisatie, te sturen.

Je kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering, gegevensoverdraging van je persoonsgegevens of verzoek tot intrekking van je toestemming of bezwaar op de verwerking van jouw persoonsgegevens sturen naar dekunstvereniging@gmail.com.